Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Michelle Bonsink - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Michelle Bonsink - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 Augustus 2013 | Nederland, Zwolle

Maar eens even uitvinden hoe de blog werkt voordat ik vertrek..
Want morgen gaat het grote avontuur van Jeroen en mij beginnen! Alles is ingepakt maar het is nog maar afwachten of ik niet over de 30 kilo heen kom. Nog maar even bekijken hoe ik dat ga oplossen!

Om 10.20u vertrekken wij uit Nederland om vervolgens 4 dagen te verblijven in Dubai. We hebben al tickets voor de Burj Khalifa, de hoogste toren ter wereld geloof ik! De planning is dat we die zaterdag avond gaan bezoeken, heel benieuwd.

Van maandag op dinsdag vliegen we door naar Sri Lanka en op 9 september start onze stage. Maar eerst mogen we dus nog een weekje genieten op Sri Lanka. Via Negombo in het westen, gaan we via de west- en zuidkust naar Hellabeem, ons verblijf tijdens de stage.

Op de site www.hellabeem.org is meer te vinden over de stage, als iemand daar nog interesse in heeft :).

Tot snel!

Liefs Michelle

  • 28 Augustus 2013 - 17:50

    Rachel:

    Ik wens jullie een hele goed reis!!

  • 28 Augustus 2013 - 19:51

    Annita En Ron:

    Goede reis en heel veel plezier om te beginnen in dubai xxxx

  • 28 Augustus 2013 - 23:34

    Greta:

    Wat spannend allemaal! Maar wel super leuk. Een hele goede reis morgen en een fantastische tijd gewenst! We blijven je volgen hoor. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Michelle

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 10036

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 02 Februari 2014

Stage op Sri Lanka

Landen bezocht: