Laatste daagjes 'vakantie' - Reisverslag uit Weligama, Sri Lanka van Michelle Bonsink - WaarBenJij.nu Laatste daagjes 'vakantie' - Reisverslag uit Weligama, Sri Lanka van Michelle Bonsink - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes 'vakantie'

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

08 September 2013 | Sri Lanka, Weligama

Donderdag hebben we voor het eerst Curry gegeten! Het was in een heel leuk restaurantje op het dak van een gebouw, met uitzicht op de vuurtoren van Galle Fort. Het kon niet verkeerd gaan! En dat ging het gelukkig ook niet. De Curry's hier staan er om bekend dat ze heel scherp zijn maar het viel me mee! Het was eigenlijk heel lekker en heb heerlijk gegeten. Maar met het idee in m'n achterhoofd dat ik dit nog de komende 5 maanden op stage ga eten, stel ik de eerst volgende keer Curry nog even uit...

Vrijdag zijn we naar een luxe hotel gegaan. Ik had er veel van verwacht maar het was nog beter dan dat! Heerlijk eten, lekker zwembadje, uitzicht over de zee en hele aardige mensen. We hebben ons daar prrrrima vermaakt!

Vandaag zijn we naar Weligama gegaan, in (de buurt van) dit plaatsje ligt onze stage. Daar gaan we, zoals ik al eerder heb geschreven, morgen naar toe. Vandaag hebben we wat spulletjes gehaald bij de eerste grote supermarkt die we hebben gezien hier op Sri Lanka.
Daarnaast heb ik voor het eerst op een surfplank gestaan. Het was maar 5 seconden, maar toch! Voor die tien minuutjes dat ik het heb gedaan, vond ik het best netjes!

Ook hebben we de eerste echte spontane stortbui meegemaakt. Het is de hele dag zonnig geweest, op eens kwam het met bakken uit de hemel en dat was met een kwartiertje ook weer helemaal weg. Dit zullen we de komende maanden wel vaker meemaken!

Hopelijk werkt het internet goed op het project, dan zien jullie snel weer een reisverslag van me verschijnen!

Liefs Michelle

  • 09 September 2013 - 16:07

    Lyanne:

    Mies! Wat klinkt het tot nu toe al heerlijk, ik blijf je in de gaten houden! :) Keep in touch!
    X Ly

Tags: Sri Lanka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Weligama

Michelle

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 10029

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 02 Februari 2014

Stage op Sri Lanka

Landen bezocht: